Információs vonal: (+36 30) 694 74 15 és (+36 20) 93 94 460
Kiemelt ajánlat!
Bővebb információ!!!Feladat:
- A társaság kecskeméti telephelyének teljes körű működtetése, felügyelete
- Költséghatékony üzemeltetés
- Áruterítési/logisztikai folyamatok szervezése, nyomon követése, javaslatok azok fejlesztésére vonatkozóan
- Gépjármű park karbantartása, szervizelése, kiszolgálási biztonság megteremtése
- Együttműködés a társterületekkel és az operatív munkafolyamatokban részt vevő munkatársakkal
- Napi, heti- és havi jelentés készítése
- Áruhiányok nyomon követése, dokumentálása, kivizsgálása, megszüntetése
- Göngyölegkezelés folyamatának biztosítása, felügyelete
- Minőségbiztosítással összefüggő feladatok ellátása
- Havi leltárok megszervezése, lebonyolítás, abban aktív részvétel
- Bejáró kereskedelmi partnerekkel való kapcsolattartás, feléjük történő értékesítés
- Pénzkezelés, elszámoltatás
- Számlázás, bevételezés, szükség szerintElvárás:
- Legalább középfokú szakmai (kereskedelmi/logisztikai) végzettség
- Vezetői és logisztikai területen szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalat
- Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel magabiztos használata)
- Magas szintű szervezői, problémamegoldó és kommunikációs képesség
- Megbízhatóság, rugalmasság, önállóságElőny:
- C kategóriás jogosítvány
- Targoncavezetői jogosítványAmit a cég kínál:
- Bérezés: Bérigényt kérünk!!
- Bejárási támogatás
- Modern munkakörnyezet
- Hosszú távú munkalehetőség, szakmai fejlődési lehetőség
Munkaidő: 1 műszakos nappali munkavégzés
Munkavégzés helye: Kecskemét
Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette az érdeklődését, küldje el fényképes önéletrajzát a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
e-mail címre, vagy érdeklődjön:
Fábián Dorina HR Tanácsadónál a 76/504-870 vagy
30/694-7415 telefonszámok valamelyikén a pozíció megjelölésével